Tootsi seikluslik kodutee

Liitreaalsusmäng „Tootsi seikluslik kodutee“ viib teid Palamuse erinevatesse paikadesse, kus kohtute Oskar Lutsu poolt kuulsaks kirjutatud tegelastega. Mäng asetab teid Joosep Tootsi kingadesse, kus on ühendatud virtuaalsus ja tegelikkus.

 

Erinevate asukohtade vahel liikudes kohtute erinevate tegelastega ja lahendate ülesandeid. Mängu käigus käite pagaripoes, otsite pastoraadist kirikuõpetajat, teete kirikuaias sääreluuga pilti ja palju muud põnevat. Kõige selle käigus saate aimu, millised nägid Tootsi kooliajal välja Palamusel tänaseni säilinud hooned nii seest kui väljast. Mängu orienteeruv kestus on kuni poolteist tundi. Aga oluline pole mängus mitte ainult kiirus, vaid ka tähelepanu ja nutikus.

____________________________________

Kuidas mängida:

 

  • Mängida saab ühe seadmega kaks osalejat.
  • Mängus on kokku 10 tegevuspaika, mis asuvad üksteisest eri kaugustel. Tegevuspaikade vahelise liiklemise lihtsustamiseks on kaardil sihtpunktide aadress, kujutis ning asukoht. Kaardi ikoonile klõpsates saate jälgida enda asukohta reaalajas.
  • Igas tegevuspaigas asub mängu märk, mis seadmega skaneerides käivitab sealse tegevuse.
  • Jälgige mängu läbimiseks vajalikke juhiseid ja korraldusi. Olge liikluses tähelepanelik!

______________________________

Tasub teada:

 

  • Mängimiseks vajalike nutiseadmete nõudeid küsige muuseumist.
  • Skaneerige mängu märgid piisavalt lähedalt. Märkide tuvastamine võib seadmetes võtta erinevalt aega.
  • Kui jääte mängimisel hätta, kasutage abimenüü õlekõrsi.
  • Ärge sulgege mängimise ajal mängu! Teiste rakenduste kasutamine on lubatud ainult siis, kui mäng kogu aeg taustal töötab. Kui mäng sulgub, peate uuesti alustama ja lunastama uue pääsme.
  • Mäng kasutab paljusid seadme erinevaid andureid (GPS, kaamera, kompass), mistõttu kulub mängides küllaltki palju akut. Soovitame mängu alustada võimalikult täis akudega.
  • Soovituslik miinimummäär on vähemalt 70% aku mahust. Mängu toetavad telefonimargid leiad siit. 

 

Mäng algab Palamuse muuseumist!

 

Broneeri mäng Lisateenustes

Broneeri mäng IV-VI KLASSILE

Related posts

Emakeelepäev muuseumis

Emakeele päeva tähistatakse 14. märtsil, juba 28 aastat. 14. märts valiti emakeelepäevaks kui Eesti esimese kirjaniku Kristjan Jaak Petersoni sünnipäev. Peterson oskas vähemalt 16 keelt, kuid kirjutamiseks valis ta just eesti keele. Keele, mida 19. sajandi algul kutsuti lihtsalt maakeeleks. Palamuse muuseumis tähistame emakeelepäeva 14. märtsil kell 17.00. Külas stsenarist ja humorist Peep Pedmanson ning

Näitus “Peipsiveere keelerikkus”

Alates 27. veebruarist 2024 saab muuseumis näha uut näitust “Peipsiveere keelerikkus”, mis tutvustab Peipsimaa keelelist ja kultuurilist eripära läbi erinevate piirkondlike kõnepruukide.  Rändnäituse „Peipsiveere keelerikkus“ sisu loojaks on Mari Niitra ja kujundajaks Artur Kuus. Teadlaste oletusel võib Peipsi järve ümbrust pidada üheks muistseks läänemeresoome keskuseks, mis viimasel paaril aastatuhandel on olnud asustatud erinevate läänemeresoome