Tootsi seikluslik kodutee

Liitreaalsusmäng „Tootsi seikluslik kodutee“ viib teid Palamuse erinevatesse paikadesse, kus kohtute Oskar Lutsu poolt kuulsaks kirjutatud tegelastega. Mäng asetab teid Joosep Tootsi kingadesse, kus on ühendatud virtuaalsus ja tegelikkus.

 

Erinevate asukohtade vahel liikudes kohtute erinevate tegelastega ja lahendate ülesandeid. Mängu käigus käite pagaripoes, otsite pastoraadist kirikuõpetajat, teete kirikuaias sääreluuga pilti ja palju muud põnevat. Kõige selle käigus saate aimu, millised nägid Tootsi kooliajal välja Palamusel tänaseni säilinud hooned nii seest kui väljast. Mängu orienteeruv kestus on kuni poolteist tundi. Aga oluline pole mängus mitte ainult kiirus, vaid ka tähelepanu ja nutikus.

____________________________________

Kuidas mängida:

 

  • Mängida saab ühe seadmega kaks osalejat.
  • Mängus on kokku 10 tegevuspaika, mis asuvad üksteisest eri kaugustel. Tegevuspaikade vahelise liiklemise lihtsustamiseks on kaardil sihtpunktide aadress, kujutis ning asukoht. Kaardi ikoonile klõpsates saate jälgida enda asukohta reaalajas.
  • Igas tegevuspaigas asub mängu märk, mis seadmega skaneerides käivitab sealse tegevuse.
  • Jälgige mängu läbimiseks vajalikke juhiseid ja korraldusi. Olge liikluses tähelepanelik!

______________________________

Tasub teada:

 

  • Mängimiseks vajalike nutiseadmete nõudeid küsige muuseumist.
  • Skaneerige mängu märgid piisavalt lähedalt. Märkide tuvastamine võib seadmetes võtta erinevalt aega.
  • Kui jääte mängimisel hätta, kasutage abimenüü õlekõrsi.
  • Ärge sulgege mängimise ajal mängu! Teiste rakenduste kasutamine on lubatud ainult siis, kui mäng kogu aeg taustal töötab. Kui mäng sulgub, peate uuesti alustama ja lunastama uue pääsme.
  • Mäng kasutab paljusid seadme erinevaid andureid (GPS, kaamera, kompass), mistõttu kulub mängides küllaltki palju akut. Soovitame mängu alustada võimalikult täis akudega.
  • Soovituslik miinimummäär on vähemalt 70% aku mahust. Mängu toetavad telefonimargid leiad siit. 

 

Mäng algab Palamuse muuseumist!

 

Broneeri mäng Lisateenustes

Broneeri mäng IV-VI KLASSILE

Related posts

Maalimise töötuba

Maalimise töötuba juhendab Kätrin Beljaev Kestus 1,5 – 2h Töötoas saab osaleda kuni 10 inimest Registreerimine 7760514 või info@palamusemuuseum.ee Töötoas kasutame 24 x 30 cm väikeseid maalialuseid ja akrüülvärve. Juhendajal on ette valmistatud mõned inspiratsioonivariandid, aga soovi korral võib ka ise välja printida tavalisele koopiapaberile mõne detaili, mida oma maalil kasutada. Detaili all mõeldakse

Muuseumiöö “Öös on vabadust”

Ühel maikuu laupäeval aastas avavad mäluasutused enda uksed erilisel ajal, et tähistada üle-euroopalist muuseumiööd. Erinevalt rahvuslusest, identiteedist, lõimumisest, sotsiaalsest kihistumisest jm on vabaduse teema meile kõigile oluline! Sel aastal on muuseumiöö teemaks „Öös on vabadust“, mis  aitab igaühel meist mõtestada ja jagada nii oma kui ka meie lugu. See omakorda sobib hästi kokku kultuuririkkuse aastaga! Palamuse

Ehtenõela tegemise töötuba

Tähelepanu! Ehtenõela töötuppa on vajalik eelregistreerimine! 7760514 või info@palamusemuuseum.ee Ehtenõel on ajalooliselt olnud Eesti naise ehtelaekas juba nooremast pronksiajast peale. Ehtenõela on kasutatud üsna praktilistel eesmärkidel – näiteks kleidi detailide kinnituseks, kaunistuskettide kinnitamiseks rinnale, kui ka iseseisva kaunistusena (rinnanõel). Töötoas vaatame erinevaid ehtenõelade variante ja nende tegemise võimalusi. Valmistame nö proovinõela vasest või messingust ja